Mysko

Tänkte på en grej. Inatt vid halv två vaknade jag, hade sovit  max en timme. Jag började skaka och gråta som... ja vet inte vad. Gick in till mamma, hon fick komma o lugna ner mig. Tog en huvudvärkstablett och somnade om efter en lååång stund. Jag hade sagt till mamma när hon kom in och frågade vad det va typ ¨Det känns som om ja är typ orolig, som om nåt har hänt eller kommer hända¨. Sen när vi kom till skolan fick vi rade på att Ebba och Viktoria krockat, och jag visste ingenting om det innan. Skumt..

Jag tycker det var lite läskigt men det är inte första gången nåt liknande händer.

Kommentarer
Postat av: karro

shit va läskigt ;o

2010-08-18 @ 21:25:52
URL: http://kkae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0