En dag i Uppsala

Vart i Uppsala heeela dagen! Käka donken med pappa, gott. Gick sedan runt på stan lite med far min. Hjälpte till nån timme på gina tricot också, som vanligt. Hade inget annat för mig så varför inte..År så sjukt trött. Känns inte som om de är julafton imorgon. Ingen julstämning alls, försöker lyssna på julmusik o sånt men det hjälper inte. Kallt som tusan och vitt ute är det, precis som de ska vara vid jul. Men ändå ingen julstämning..
HAHA min mamma har köpt typ bingolotter eller nåt till "uppesittarkväll", vafan de nu är? Pappa sa att hon bara skämta men varför köper man bingolotter som skämt? Värt! Not.


Dagens outfit, hade massaa ringar men tog av mig dem för att jag paja en :(


En julklapp från "min" frisör, tack! Skriver sen vad den heter, superbra ställe. Rekomenderas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0