GOD JUL

God jul allihop! Vaknade vid tio, låg kvar i sängen en låång stund och läste. Jens lapidus (stavning?) kan nog va sveriges bästa författare. Tog sedan en dusch, passade på att prova hårprodukterna och parfymgrejerna jag fick igår, båda luktade supergott. Sen skulle jag prova bodylotionen (Beyonce) men då ska den såklart va glittrig, guld glittrig..Förstår inte varför alla kändisar ska ha glitter i sina bodylitons. Fett irriterande, aja får väl använda den på nyår eller nåt! Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem, och på att morfar ska komma. Blir bara lite julmat och julklappsöppning med mamma pappa och morfar idag. Imorgon ska jag till min farmor med resten av släkten eftersom ortodoxa firar den 25e. Ha en bra julafton!


Fick den igår, vet inte varför jag fick den igår men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0