Oops

Haha sorry glömde bort bloggen lite ;)
I måndags var jag upp på stan och köpte två klänningar. Sen på kvällen blev de måndagskväll med Fanny o Filiph för att kolla på Oliver som skulle dansa. Efter det åkte jag och Oliver till bresse o träffade nåra. Lyckad dag enligt mig!

Tisdagen gjorde jag ingenting(tror ja?) på dagen. Halv 6 var de träning och supervarmt. Men det gick ändå bra. Vi fick lite främmande senare på kvällen som skulle kolla vm hos oss.

Igår klädde ja på mig vid halv 8 för att jag och pappa skulle åka och handla. Eller ahh, köpa filmen ¨Shutter island¨. Filmen va bra o man fick klura en massa. Men slutet sög för man fick inte reda på vad som riktigt hände. Men ja tror ja kom fram till de själv haha.

Idag är de träning kl 6 sen blir de global cup invigningen om vi hinner(jag och klara). Klara sover hos mig idag till söndag, kyss på de!

Lägger in bilder på klänningarna sen när ja hittar kameran :)

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0