Uppsala

Förlåt jag vet att jag är dålig på att uppdatera..väldigt dålig! Men jag gör de bara när ja känner för det.
Idag var jag iaf i uppsala och klippte mig. Slingade typ hårbotten(?) och toppade. Gick sedan på stan med pappa o kökte lite stuffs.

Senare blev de käk på stattshörnan(som vanligt..) o sen hem o sjunga singstar. SPANIEN VANN WIHOO :D

Grejerna:


Transparent linne: BikBok 249:-
Blommigt linne: BikBok 129 eller 149:- kommer inte ihåg...


Bikini överdel: Lindex 149:- (förlåt rebecca)
Underdel: 129:-
sen va de 20% rabatt också


väska: Gina Tricot 79.50:- (rea)

Örhängen: Gina Tricot 49:- (rea)


Sen denna mascara fast i guld :)


Sen bjuder ja på en suddig bild på mig x)


//E


Kommentarer
Postat av: filly

sööööööööööööööööööööööööt:d

2010-07-09 @ 19:35:44
URL: http://fillyfail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0