11 timmar

God morgon!
Vaknade för en kvart sen typ. Har sovit över 11 timmar, det behövdes..Känner mig lite utvilad nu iaf.
Ska snart ner och käka frukost/lunch, sjukt hungrig. Tisdagskvällen var den bästa på länge. Hade
kul som fan. Somnade tidigt igår, va så j*vla trött. Innan jag drar ner och käkar så blir det en skön
dusch. Får se vad som händer sen ;)

Imorgon åker jag till Uppsala. Ska göra en hemlis som alla kommer få veta på Tisdag. Sover hos
Bella på Fredag. På Lördag och Söndag ska jag och mamma hjälpa pappa att flytta sitt jobb, så blir kvar
på nåt hotel Lördag och Söndag, ledig från skolan på Måndag. Vet inte om jag kommer ha tillgång till dator
men vi får se!

Ha en bra dag♥


Bild från innan joar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0