Cola, kaffe, tuggummi

Gud vad trött man är..Vi åt på nån jättemysig restaurang igår, jätte trevlig personal och god mat. Mysigt var de där inne också. Tror den hette "Bullit", skumt namn! Kom "hem" vid elva och somna typ tolv. Käkade frukost vid 9, älskar hotell frukost! Idag har jag inte gjort så jätteycket, mst latat mig. Käkade kebab på jallajalla. God mat men var inte så sugen på mat just då. Har sprungit runt lite på stan med mamma idag också. Får se vart vi äter ikväll men det lär bli en tidig kväll för mig. Är ledig från skolan imorgon. Ska ju vara med hos pappa på premiären.

Känns som om jag tuggar tuggummi typ hela tiden, känns som om jag dricker cola och kaffe hela tiden också. "Wiener melange" är en favorit, det är typ kaffe och choklad blandat, supergott!

Det var väl allt från mig, hoppas ni har de bra :)


Hittade en gammal bild på min minsta katt, tussan ♥

Kommentarer
Postat av: josefine

Glöm inte att anmäla dig till veckans blogg! :)

Ha en fortsatt trevlig dag :)

2010-11-08 @ 12:26:36
URL: http://duilin.blogg.se/
Postat av: :)

vad jobbar din pappa med? :)

2010-11-08 @ 18:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0