Helgen

Lördag: Var med pappa i uppsala, fixade hans skyltfönster lite och gick på stan. Hittade även en grej jag ska ha på nyår, skönt att ha det avklarat! Vid sex kom Angelica, Klara, Frida och för tillfället handikappade Rebecca. Vi badade(alla utom Rebecca) och käkade tacos. Sedan gick vi upp till stan och träffade nåra o efter det hem till Rebecca med dem. Vid kvart över tolv gick jag och Angie till stan o käka strips, träffade lite människor där. Sen åkte vi hem o pratade/satt vid datorn tills typ halv tre.

Idag vaknade jag först vid typ åtta sen vid halv tolv. Då blev det stan med Angelica mamma o pappa, trodde det skulle va mer folk men det söööög. Vid sex kom min kusin och min farbror och kollade fotboll, sen blev det käk, är fortfarande mätt? Efter det blev det bad med Gabriel(kusin). Det var faktiskt rätt skönt, men sjuuuukt kallt att gå upp. Nu ska jag plugga lite sen sova.

Hoppas alla haft en trevlig helg!


Ball bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0