Hellooo

Oj  vad mycket det blev igår, hann inte skriva nåt. Först skola som gick bra sen hem och vila, va sjukt trött och mådde inte så bra. Sen på kvällen blev det westerlundska för informationskväll, åkte och handlade efter det. Kom hem strax innan nio då blev det desperata hemmafruar, o efter det cougar town. Sen direkt hopp in i duschen plus lite plugg, sen va de ju dags att sova? Sjukt fort dagen gick!

Idag mådde jag bättre när jag vaknade, tack o lov! Vi hade lego prov på tekniken, gick väl helt okeey. Efter lunch var allt som vanligt, hoppade idrotten idag eftersom jag mått dåligt.

På lördag ska jag slänga mig i snö i bikini och ta kort, ser fram emot det. Hoppar i jacuzzin direkt efter det, varmt och skönt! Haha :)

Går tyvärr inte att ladda upp bilder-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0