Hoppsan

Hoppsan. Har knappt varit hemma något igår och idag. Igår efter skolan drog jag till min farmor som bor där i närheten. Hälften av alla mina småkusiner va där så jag fick leka med dem..Love mina kusiner! Sen vid nio blev det harry potter med pappa och kusin. Tycker inte den va så bra faktiskt, rätt tråkig.

Idag åkte jag med pappa till uppsala. Har köpt alla julklappar, utom en tror jag. När vi kom tillbaks till Enköping åkte vi till Rebeccaa för att hjälpa dem med en grej, sen åkte vi hem så jag kunde fixa mig lite. Strax efter sex drog vi till fanna föra att fira min lilla kusin som fyller fyra, vid åtta skjutsade pappa mig till Elin där lite folk var. Vi gick ut och hade snöbollskrig fast jag va inte med, hatar snöbollar! Det va väl typ allt tror jag?


Mars 2009, vill tillbaks..


Kommentarer
Postat av: joana den bästa

vill också tillbaka :( men du får följa med mig till grekland nångång vafan!!! :D saknar dig min lilla pussgurka.

2010-11-24 @ 20:59:23
Postat av: joanna den bästa

vill också tillbaka :( men du får följa med mig till grekland nångång vafan!!! :D saknar dig min lilla pussgurka.

2010-11-24 @ 21:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0