Redan åtta?

Oj är klockan redan typ åtta? Slutade fyra idag, musikprovet gick bättre än väntat och resten av skoldagen gick super! Har jobbat matte och kollat lite i olika tidningar sen jag kom hem haha. Jobber före nu i matten så jag slipper jobba på lektionerna, soft. Har också lyckats(nästan..) gör makaroner! Blev makaroner och kalkon till kvällsmat, gott.
Imorgon ska jag till Westerlundska och gå där en dag, läskigt. Aja wish me good luck! Så jävla skönt med Fredag imorgon, sjukt fort tiden går.
Oj är klockan redan typ åtta? Slutade fyra idag, musikprovet gick bättre än väntat och resten av skoldagen gick super! Har jobbat matte och kollat lite i olika tidningar sen jag kom hem haha. Jobber före nu i matten så jag slipper jobba på lektionerna, soft. Har också lyckats(nästan..) gör makaroner! Blev makaroner och kalkon till kvällsmat, gott.
Imorgon ska jag till Westerlundska och gå där en dag, läskigt. Aja wish me good luck! Så jävla skönt med Fredag imorgon, sjukt fort tiden går.
Måste bara säga att ni ska checka min älskling Angelicas blogg.
Den hittar ni här
kyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0