Today

Herregud vad seg man är. Käkade frukost hemma hos Krille som gjort god pannkakor(smakade mest tandkräm efter som jag borstat tänderna, annars va dem goda!) Sen blev de hemåt o vila lite. Vid halv 6 kom klara förbi med min moppehjälm, vi satt o prata med min älskade mamma i typ en timme. Vad fan skulle jag göra utan min mamma? Bra fråga! Nu kom pappa hem så ska käka nu. Ska försöka uppdatera en till gång ikväll + nåra gånger under morgondagen, sen får vi se hur de blir i helgen! Sover hos Bella imorgon ju, ska bli superkul o träffa alla igen, så länge sen sist..


Bild tagen efter eller innan donken, kommer inte ihåg..
Så såg man ut igår i alla fall, ingen aning om vad jag gör för min x)


Kyss♥


Kommentarer
Postat av: krille

mina pannkakor är bäst ! :D

2010-11-07 @ 11:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0