Ute träning

Gud vad fort dagen gick! Började med lucis, som gick rätt bra. Sen på tekniken(halvklass) forsatte vi bygga med lego. Tror vi ska ha nåt lego prov nästa vecka? Skumt..Här även nåt till prov nästa vecka, tror jag? Har prov på fredag också. Blir plugg idag när jag kommer hem och imorgon. Usch för plugg. Hade glömt gympakläder så det blev ingen gymnastik för mig.

Käkade nyss en Billy's pizza, nu sitter jag och tar det lugnt innan träningen bara. Har träning halv åtta. Ute. Just nu är det -3.5 grader ute, och det kommer säkert bli kallare. Men ändå skönt med träning ju.


Här får ni en bild på min fina Bamse, och den spotify listan jag lyssnar
på mest, massa random låtar som väcker minnen! ----> fucked up..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0