Bild

Först idag var det ju nåt nutidskryss, gick ju jävligt bra. Sen va de engelska o samhäll som vanligt. Lunch sen bild. På bilden fick man välja vad man ville rita, valde att rita lite blommor och kinesiska tecken. Sen efter det NO. Där skulle vi dissikera ko ögon. Trodde jag skulle klara att va med men sen såg jag ett öga o stack direkt, euw. Satt och jobbade med Ebba istället.

Började plugga vid fyra men tröttnade direkt så jag tog en paus och ritade lite..Sen ner och laga mat, om koka nudlar räknas som att laga mat? Haha. Ska börja plugga snart igen. Lägger in bilden som jag ritade.


Bilden jag nyss ritade, tecknet betyder styrka.
Ritar nåt liknande på bilden fast med "tro, hopp & kärlek" tecknen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0