?

Senaste dagarna har jag varit arg på allt och alla, supertrött och grinig. Därför har jag inte velat blogga men tänkte försöka gör det nu.

I Fredags sov Rebecca och Angie hos mig. Vi tog kort, träffade folk på stan och va på gröngarn med massor. Kul hade jag verkligen!

Lördag blev det stan med Angie o Rebecca, pizza på Ricos och prinsesskalas hos nathalie.

Idag var det städdag på Fanna IP. Sen barkarby. Köpte en typ tavla(?) på Chilli till mitt rum, lite plast växter på ikea(riktiga växter överlever inte i mitt rum..) och smink. Sitter och kollar på film nu, sen blir de duschen.

Skola imorgon :(



Kommentarer
Postat av: Fredrik

"Senaste dagarna har jag varit arg på allt och alla, supertrött och grinig."

You don't say.. (a)

2010-10-18 @ 16:43:53
URL: http://xhelloworldx.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0