Klar!

Känner att jag varit sjukt duktig idag!
Både i skolan och hemma. Lika trött
som vanligt men har gjort bra ifrån mig
idag tycker jag. Haha. Har renskrivit
min svenska novell + lagt till massor.
Den suger enligt mig men hoppas på ett G
iaf. Blev 3½ A4 tror jag. Sen har jag jobbat
lite matte, ligger garanterat inte efter nu.
Vi började ju med procent igår. Procent är
faktiskt rätt kul..Skönt att slippa geometri nu!
Har även städar mitt rum lite inför helgen.
Men är inte riktigt klar än. Ska upp och fixa
det sista snart. Tror de blir en film sen.
Aja ska gå o prata lite med mor o far nu
sen blir det upp o städa..yeey.


Skulle fan kunna sova nu...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0