Miss it

Dagen började med mentorstid och ensemble. Ensemblen gick väldigt bra tack och lov. Börjar närma sig konsert snart ju! Efter lunch hade vi typ studietid, tränade lite med Elin där. Sen prov (som gick lite mindre bra)o efter det håla en timme..Sen träna i matsalen inför imorgon. Vill egentligen inte vara med men om man inte har nåt val får man göra det bästa av situationen. Sen jag kom hem har jag bara latat mig...Som vanligt ;)


Fan va härligt det va. Gråter nästan när jag tänker tillbaka på hur
bra det var då!

Ha de bra ♥

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vem längtar inte tillbaka när man ser den där bilden? :/

2010-10-25 @ 20:49:38
URL: http://xhelloworldx.tumblr.com/
Postat av: Fredrik

Vem längtar inte tillbaka när man ser den där bilden? :/

2010-10-25 @ 20:53:51
URL: http://xhelloworldx.tumblr.com/
Postat av: Failarn'

"Error 505: Bad gateway" så kommer det två kommentarer -.-

2010-10-25 @ 21:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0