Outfit

from yesterday ;)
Va typ inne på datorn 5 min igår så de blev inget bloggande. Åkte till sjukhuset med mamma typ direkt efter skolan och bokade tid. Sen upp på stan o kolla runt i de få affärer som finns här + fika. Hem en stund sen vid åtta åkte vi upp på stan och käkade. Vid tio träffade jag Andréa, Rebecca o nåra till. Trevligt trevligt. Drog hem vid tolv o somna vid ett.



Idag blev det upp på stan med pappa. Sen till västerås o kolla nån grej. Hittade en ring o ett armband där.
Köpte en t-shirt på jc och en bh på lindex. Om cirka en timme ska jag till fanna och vara barnvakt åt mina kusiner med pappa. Den ena är snäll, den andra går att muta med godis haha! Hoppas alla andra får en bra lördag :)





Kyss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håriga armar?

2010-10-11 @ 19:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0