Fix

Vaknade nästan precis elva idag av att pappa kom in och börja prata med mig. Han skulle till kyrkan för nån i släkten har gått bort. Så jag följde med. Efter det handlade jag och pappa lite, han ska laga mat ikväll. Han lagar inte mat ofta, men när han väl gör de så blir de sjukt gott! Hämtade också biljetter hos madde. Kom hem för ca. en timme sen, har precis plockat klart på mitt rum. Eller det är liiite kvar men de är inte så viktigt.


Rensat min garderob, kastat massor och sen vikt typ alla linnen och t-shirts(la dem i lådorna som knappt synd på bilden).


Lagt ner nästan alla smycken i en låda. Några stycken fick hänga kvar :)

+ rensat massa annat också.


Sen har min kära mamma fixat mitt fönster, tack mamma blev jättenöjd!

Ska väl snart skriva en grej till bilden som ska va inne på Tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0