Helgen

Sämst uppdatering jag vet...Men jag uppdaterar när jag har lust!

Fredag: Var hos karro o hade superkul. Sen blev stan med Angelica och träffa Claudio Rebecca Vasse Andréa o massa mer. När vi kom hem kollade vi på film men jag somna hahah.



Mer bilder finns på facebook ;)

Lördag: Angelica följde med mig till tandläkaren vid tio, hade inget hål! Bara nästan..
Va på stan en stund med Angelica och Mamma sen drog vi hem och tog de lugnt. Vid fyra blev det stan eftersom Angelica skulle träffa sin Måns, jag va med Claudio Vasse o Amir medans..Sen drog Angelica hem vid 7 o ja spelade kort med mor o far haha. Då kom Simon Martin Jonte o Felix. Fett random.

Idag:
Match vid 12 som slutade 2-2 tror jag? Sen dooonken. Åkte och träffade Claudio o Simon vid sju tror jag. Efter en stund kom Mohammed. Åkte hem vid åtta sen coop med pappa där Claudio o dem va haha. Käkade nyss, ska snart gå och lägga mig i sängen o glo tv, kyss ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

isabelle är det annars;)

2010-09-15 @ 23:06:10
Postat av: E

Haha jaa, har fått reda på de nu, men de va ju en anna rebecca där också :)

2010-09-15 @ 23:11:20
URL: http://eeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0