Pics

Jaarå, vi vann matchen! 3-0 om jag inte minns fel?
Härligt med seger, dock gick det inte så bra för mig..
Efter matchen var det nåt möte som tog sjuuukt lång tid
eftersom dem skulle prata med alla enskilt. Efter det blev
det donken med mor och far, fan va tjock man är.

Imorgon blir en soft dag. Börjar på joar, kolla nån film.
Tillbaka till skolan vid typ 12, då blir det lunch. Sen vid 3
är det nåt elevrådsmöte så de blir väl inte så många lektioner.

På torsdag är det ju någon tjejkväll på stan. Ska dit med Rebecca,
Angelica och Klara. Får se om dem sover kvar. Om dem gör det
kan jag nästan lova att vi kommer ta massa kort.

Min helg har varit gryyym, hoppas eran också har det!
Snart ska jag sova, är så trött..





Lite bilder från gårdagen :)
Bilder från idag kanske kommer upp imorgon

Kyss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för "tjejkväll"? vart, när osv?förklara gärna tack =)

2010-09-27 @ 12:51:06
Postat av: Eliin

fina bilder :)

2010-10-02 @ 15:48:17
URL: http://sskrikopanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0