Planer för helgen

Idag varit en hyffsat bra dag. Hade något läxförhör på samhällskunskapen som gíck bra, engelska glosorna gick också bra. Slöjden är väl rätt kul nu eftersom jag bara sitter och stickar, slipper ju anstränga mig så mycket. Haha. Får typ kramp i handen bara...

Sen efter skolan blev det träning som gick rätt så bra.
Får se vad som händer imorgon efter skolan, stan kanske eller träffa någon på kvällen?

Planer inför helgen:
Fredag, ingen aning
Lördag: Först dop sen kommer Klara o sover över, wiho!
Söndag: MATCH!


Dålig bild men det är allt ni får ;)


Kommentarer
Postat av: Sannie

Vill du läsa något som sticker ut i mängden?

Om 1 Månad sticker jag till Zimbabwe i Afrika som volontär. Projektet heter Lion breeding, så i 1½ Månad kommer jag att ta hand om lejonungar :D



http://sannie.blogg.se

2010-09-03 @ 09:45:21
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0