plugg-.-

Först och främst måsta jag säga att skolan är dryg. Det bästa idag var väl att jag fick mvg på matteprovet, fett stolt! Sen gick gymnastiken helt okeey, svenskan var också lite kul resten sög...Haha. Håkan är för skön!
På väg hem från skolan fick jag ett samtal från en restaurang här i Enköping som undrade om jag kunde komma och jobba mellan 6-9 imorgon. Så jag skiter i tjejkvällen imorgon kväll och jobbar istället. Självklart kommer ju Angelica, klara och Rebecca ändå sova kvar.

Det börjar fan bli riktigt kallt nu på dagarna...:(

Dagens måste göra:
Plugga till spanska provet imorgon
Skriva klart svenskan
Plugga till historia provet nästa vecka

Så det är väl bara sätta i gång nu antar jag?

Kysshej hörs sen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0