Outfit x2

Uppdateringen har ju varit kass..Har liksom glömt bort/inte haft orken att uppdatera.

Skriver lite snabbt om dagarna nu istället.

Måndag:
Skola, sen på kvällen träffa Claudio, Rebecca och Andréa.
Skitful bild, måndagens outfit.

Tisdag:
Skola. Matteprov som gick bra och sen träning. På träningen var vi bara åtta stycken så vi körde en lugn träning med ¨minimatch¨ mot pojkar 97 (som typ var dubbelt så många som oss) i slutet. Blev mycket skratt den träningen haha. Fick mina halsdukar också! Visar upp dem någon dag

Idag:
Skola som vanligt. På tekniken drog vi till skolparken för att testa massa grejer. På eftermiddagen var det matte prov. Det mesta gick bra förutom de sista talet som typ ingen kunde, det va inte ens med i boken hur man räknade ut det..Sista lektionen var gymnastik som jag inte var med på. Satt och pratade med Ebba hela tiden haha. Stod och pratade med Claudio och Amir en stund efter skolan. Är förkyld igen typ..Hoppas jag är frisk på Fredag! Vilade lite när jag kom hem, sen kom pappa och hämta mig, vi åkte till min farmor där nåra kusiner var.


Kass bild på dagens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0