14 april

Idag har jag knaptt suttit vid datorn nånting! Först kollade vi klart på filmen på engelskan. Sedan hade vi motion och gör-vad-vi-vill-för-vår-lärare-är-sjuk lektion. Gick till syv och fick reda på att jag kommer in på teknik! åhh, vad glad jag blir. Efter lunch var det svenska där jag och Ebba gjorde muntliga nationella delen i svenska, så nu är det också avklarat. Efter det pratade jag och några andra i elevrådet med skolverket eller vad dem heter, gick bra. På geografin skrev jag bara upp lite fakta så att det blir lättare att skriva uppsatsen sen(ska försöka göra den på lovet) och sist slöjd. Bestämde mig för att va tyst hela den lektionen och det funkade bra.

Skrev nyss klart engelska recensionen och nu kollar jag på BB. Ska snart sova, sov gott! ♥


Dagens outfit, hehe älskar mina skor ;)

(inte bästa bilderna men det får duga.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0