18 april

Har knappt suttit vid datorn nånting den senaste tiden, därav den dåliga uppdateringen. Vilket grymt väder! Ska snart ut och sola igen. Så skönt att man kan ha bara shorts o tröja på sig. Tänk er att för nån månad sen gick man runt i vinterjacka. Känns inte det helt sjukt? jaja, vädret gillas! Nu funkar det äntligen att lägga in bilder på datorn så snart kommer en bildbomb kan jag garantera. Jag har haft en grym början på detta lov, hoppas alla andra också har det. Var på coop med mamma för en stund sen, köpte lite blommor + sallad till lunch, gillar't. Det suger att färstingar och myggen redan kommit...Men nu ska jag fixa lite med bilder och sen dra ut och sola.

Hörs ♥


Jaa, här ser ni mig HELT ofixad. Snygg som man är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0