27 april

Hallå :)
Bästa skoldagen på länge! Började med religion. När vi satt och skrev kom en lärare in och sa att vi vann "skol-os" i våran skola, så vi ska på "final" på korsängsskolan på tisdag. Vi kommer tävla mot en klass från St:ilian, Bergvreten, Korsängen, Örsundsbro, och Fjärdhundra tror jag. Får se hur det går, hoppas på det bästa. Sedan på HK fick vi laga maträtter från andra länder som vi fick välja innan lovet. Alla fick välja en maträtt var som man själv fick laga. Jag gjorde en italiensk maträtt, kötbullar(med bl.a. potatis i) och spaghetti. Blev gott men eftersom vi hade så lite tid han jag inte krydda så bra..Men nöjd ändå! Allas maträtter var jättegoda. Efter det var det lunch, käkade dock inget eftersom jag blev så mätt på HKn.



På NOn började våran lärare berätta vad man fick på nationella proven, hon han inte prata med mig då så jag fick reda på det på matten. Efter NO var det svenska där jag och Ebba jobbade med "svåra ord". Fick somsagt veta vad jag fick på nationella provet på matten, blev VG är faktiskt jättestolt! Sist var det idrott där jag inte var med, glömde kläder.. :(

Ska snart leta reda på mina träningskläder och sedan dra till träningen. Hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0