4 mars

Hallå där!
Åkte hem vid elva idag, mår inte så bra. Har ont i halsen, huvudet och mina ögon brinner. Det var min lärare som tyckte att jag skulle dra hem, och man ska väl lyssna på sina lärare..? Haha. Har iaf varit hemma några timmar nu. Käkat och kollat på tv! Blir ingen träning för mig idag..Jag som hade lust att träna idag.

Solo mode var inte så bra faktiskt..Sjukt mycket reklam, typ en tredjedel av hela tidningen var reklam! Sen kommer näste nummer ut i augusti..? Typ två gånger om året? Finns mycket bättre tidningar :)

Hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Klara

meehh, tusingen! jag som hade sett fram emot att få träffa dig idag.. Min första träning på ett tag nu ju. Menmen, man kan inte rå för om man blir sjuk.. KRYA PÅ DIG! (L)

2011-04-04 @ 18:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0