Bilder från veckan!


Grymt goda jordgubbar för 20:-!

min grupps "makaron-släktträd" som vi håller på med i skolan.

Glass på torget i Fredags.


Jag och klara hos angelica i fredags.

Hos Angelica i fredags.

Fredags


Fina vänner!




HAHA Beatrice!

Snyggingar!


Så fina vänner jag har!



Jag var den ända som inte hade tygskor/converse..

Angelicas tårta.

"Ja må hon leva"

Min minsta katt.

Bebis♥

Kyrkan i söndags.

Broöppning igår..

Igår, Syrianska - BK Häcken

Lite kort om helgen:

Fredag: Skola på dagen, efter skolan upp på stan och på kvällen fira Angelica med massa underbara människor!

Lördag: Match mot Täby i Täby, vinst med 3-0. På kvällen var jag hos kusinerna en stund, sen hem och kolla film.

Söndag: Först kyrka med pappa, direkt efter det bar det av till Södertälje för att kolla match. Kul var det! Efter det åkte jag och pappa upp till torget och åt mjukglass, gott! Efter det åkte vi ut till lillkyrka där jag inte varit sen i början av sexan. Gick en promenad och hälsade på massa trevliga, saknade människor. När jag gick på skolgården började jag gråta pga av alla minnen, speciellt med Hilda...På kvällen träffade jag Rebecca. Vi var först och grillade i Gånsta med trevligt folk och sedan upp på stan med massa andra, tex klara, Thea, Linnéa, Peppe och Andreas. Kom hem strax innan tolv, luktade brasa, bläääää. Somnade rätt snabbt, sjukt trött!

Känns som om jag hunnit med väldigt mycket den här helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0