Hilda..

Jag tänker på dig varje dag. Nu känner jag att tårarna är påväg. Helt sjukt att så mycket kan förändrats på en sekund. Hade du varit där nån minut tidigare eller senare så hade jag inte skrivit det här nu. Jag vet att vi inte träffades ofta, men jag visste ändå att du alltid fanns där. Nu..Nu kan jag inte träffa dig, hur mycket jag än vill.

Jag tänker tillbaka på åren i Lillkyrka. Vi har både bra och mindre bra minnen. Vi skulle ju försöka ha klassträff snart, men nu känns det inte lika rätt längre. Vi kommer sakna en. Du kanske inte finns bland oss, men du finns inom oss, det kommer du alltid göra. Vi kommer aldrig glömma dig, du var så speciell!

Varför hände det just dig? Det kan ingen svara på..Men jag tror på ödet, det finns en mening med allt. Även om det är svårt att se, så finns det allt en mening med allt. Jag hoppas du har det bra där uppe, för jag vet att du är där någonstans. Vi saknar dig. Jag saknar dig.

Vi ses på andra sidan, kanske inte idag men någongång. För allting har ett slut. Allt i vår värld dör nångång.
Ha det så bra tills vi hörs igen min kära vän ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0