Kladdigt

Rätt bra dag idag faktiskt! Först var det historia där vi hade en liten genomgång. Sedan på HKn skulle vi planera en måltid från nåt annat land och så fick vi göra nåt "bakverk". Min grupp(jag, corny & joel) gjorde kladdkaka. Och då menar jag verkligen kladdig. På NOn efter lunch målade vi makaroner. Hahah vi håller på med nåt släktträd gjort av makaroner(vet inte hur jag ska förklara), jag och Evelina målade makaroner medans de andra klistrade ihop och gjorde figurer. På svenskan kom vi en liiiten bit med vårat manus iaf, suger haha. På matten han jag med sex sidor med repetitionsuppgifter, hjälpte felix lite också. På idrotten pratade vi bara om orientering, egen lektion och träningsdagbok. Vid fyra kom pappa, då var det utvecklingssamtal. Gick jättebra! Kan lägga upp lide bilder på alla papper sen.



Efter skolan åkte jag och lämnade lite grejer här o där med far min. Sopade grus på gatan, skönt när det var så fint väder! Gick också en liten promenad med pappa, lekte lite med grannungen så sjukt söööt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0