Big Brother

De flesta vet ju om att Rodney åkte ut igår, sämst! Åhh varför åkte inte madde ut? Hon var typ minst omtyckt av de utanför huset enligt BB's hemsida, och Rodney på topp tre, hur gick det till? Tror faktiskt dem fuskade med rösterna, synd... :(

Detta tycker jag om deltagarna som är kvar:
Trafikanterna kan känna sig trygga när Gurkan, Sveriges värsta bilförare är instängd i Big Brother. Foto: Daniel Ohlsson/TV11
Gökhan "Gurkan" Gasi

Gurkan är väl de flestas favorit, men verkligen inte min..
Visst han är rolig ibland, men oftast blir han bara dryg. I
början var det kul när han tjatade om sin kebab osv, men
nu är det bara tråkigt. Hoppas faktiskt inte han vinner!


Martin Granetoft

Snyggast av killarna i huset, lätt! Tyvärr verkar han
väldigt falsk. Sen bryr han sig bara om pengarna typ..
Men ibland är han rolig i alla fall.


Sara Jönsson

Säger samma sak om henne som om Martin nästan.
Snyggast av tjejerna i huset, men verkar väldigt falsk.
Hon tillför inget, man märker knappt av henne. Kändiskåt.


Simon Danielsson

Helt klart min favorit! Ser inget negativt med den här
killen. Verkar allmänt go´. Han är snäll, rolig, och verkar
vara väldigt ärlig. Han är verkligen snäll mot alla. Hoppas
Simon vinner.


Katerina Kazelis

Från början tyckte jag att hon var dryg och väldigt
irriterande. Men nu tycker jag bara hon är härlig, okeey
ibland kanske hon är lite jobbig. Men hon verkar vettigast
av alla i hela huset måste jag säga.



Madelene Stigsjöö

Denna tjej tycket jag inte om..Hon verkar bara billig
och gör ingenting i huset. Man märker inte ens att hon
är där. Hon borde ha åkt ut istället för Rodney, usch!


Peter Orrmyr

Skön och rätt rolig. Hoppas han blir kvar länge, han
håller ordning i huset!


Sonia Kamau

Hmm...i början tyckte jag om henne, men nu är
hon mest jobbig. Hon tror att hon är något haha.


Christian Lundgren

Inte den snyggaste i huset, men lugnt en av de
skönaste! Han är rolig, lite skum men framförallt
verkar han vara sig själv. Han verkar snäll och inte
falsk, han kommer nog rätt långt.




Så nu vet ni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0