23 februari

Hejhej :)
Så skönt med lov nu, behövdes verkligen. Önskar bara att det var någon vecka längre. Just nu ligger jag i sängen fullt påklädd och lyssnar på somrig musik. Vill ha sommar nu nu NU! Kollade nyss på stylisterna(kanal5.se/stylisterna). Det är kanske inte världens bästaa program men man får ju lite insipration iaf.

Igår var jag uppe hos mina kusiner i fanna för att fira min faster med gräddtårta och mat. Då kom en från Usa och hälsade på. Eller ja, hon flyttade till LA för några år sedan. Supersnäll! Vill verkligen hälsa på henne i LA, får hoppas att jag gör det någon gång. Det skulle verkligen vara en dröm som går i uppfyllelse. Innan jag dör vill jag åka till New york, Miami, LA, Tokyo och lite mer ställen. Kommer säkert inte åka till alla, men till något ställe får man ju hoppas.

Funderar på om man kanske ska hitta på något ikväll? Vi får se, ska upp tidigt imorgon tror jag.
Ska först med mamma och pappa till strängnäs för att dem ska besikta bilen, sen blir det direkt till uppsala(igen..) för att leta eter den "perfekta" klänningen. Det är ju så sjukt svårt att hitta klänningar nu. Finns inte mycket inne i affärerna nu. Hoppas det kommit in fler klänningar sen i måndags, måste verkligen ha en ny till bröllopet nästa helg! Her ju en hel del klänningar fall att jag inte skulle hitta någon. Men håller tummarna för att jag gör det imorgon. Det är synd att man inte passar i långklänning för det är ju så jäkla snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0