En jobbig dag

Dagen har varit tuff, riktigt jobbig. Gick till ica och köpte blommor + ljus efter skolan som vi tände på platsen. Träffade Anna(hildas mamma) och då brast det verkligen. Fyfan det är som en mardröm man inte kan vakna upp från. Lider verklligen med hennes familj och hennes närmsta vänner. Om det är såhär jobbigt för mig, hur jobbigt lär det inte vara för dem? Hoppas du har det bra Hilda.

Jag har alltid trott att det finns en mening med allt, men när sånt här händer undrar man..Men jag tror ändå att det fanns en mening med detta. Någon behövde dig där uppe. Trodde aldrig jag skulle behöva säga det här till dig, må Du vila i frid ♥

Visst det här är jobbigt. Men man måste försöka gå vidare.

Åt på vita elefanten med pappa idag, gott. Sen gick vi in i en butik där hon som jobbade där berättade om en 91a som kört av vägen utanför enköping. Senast de skrev om henne var hon medvetslös. Hoppas hon klarar sig!

Imorgon är det äntligen Fredag. Ska fira Sejla med tjejerna imorgon. Hoppas det blir kul! På lördag ska jag och angelica hjälpa till på Enecopia, får se hur det går. Hoppas alla har det bra.

Ps. tack alla som "stöttat" mig eller hur man säger. Det betyder mycket att Ni finns där, kärlek till er! ♥

Kommentarer
Postat av: karro

fortsätt vara stark, du klarar det! Love you<3

2011-02-03 @ 19:41:13
URL: http://kkae.blogg.se/
Postat av: Elin

finns alltid <3

2011-02-03 @ 20:55:24
URL: http://elmazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0