Promenad

Åhh vad duktig jag känner mig! Vid två gick jag upp på stan för att köpa hårspännen och lite annat smått. Kom hem vid tre, tog exakt en timme vilket betyder att jag måste ha gått fort. Det var jätteskönt med en långpromenad, behövdes verkligen. Är på toppenhumör, vet ej varför.

Var ju i Uppsala igår. Hittade en klänning som jag tyckte var bra. Köpte också ett halsband, örhängen och en ring som jag ska ha till. Skor hade jag ju redan tack o lov! Kan tyvärr inte visa bild eftersom min kamera inte funkar :(
Längtar tills man kan gå ut med shorts, linne och någon kofta. Längtar tills jag kan börja använda mina vår/sommarskor. Längtar efter värmen. Åh


köpte det ljusgröna/mintgröna nagellacket, det blir nog antagligen det eller
fransk manikyr till bröllopet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0