13 januari

Dagen har gått fort och den har inte varit allt för jobbig. Började med att skriva om lovet på engelskan, sen musik till lunch. Bytte låt till konserten, tror den låten jag valde nu kommer bli super! Sen på svenskan fortsatta vi med något gammalt nationella o efter det spanska där vi skulle intervjua någon. Sedan samhäll där syv kom och räddade oss. Hon pratade om gymnasiebesök osv. Sista lektionen var slöjd där jag håller på med en "nattskjorta", bara för det det är en mvg uppgift hahah, vill ju inte sänka mitt mvg. Pappa kom hem vid halv fem, åkte och handlade lite grejer lite överallt. Sedan drog vi till a3 och skaffade gymkort där till mig, nu jävlar ska magen bort! Och nej, jag säger inte att jag är tjock. Borde göra HK läxan nu men gör den någon annan dag. Är skittrött. Skulle kunna sova nu..

Får inte glömma att säga grattis till Beatrice, Gustav, Hugo, Sophia och Viktor!
Var ett par stycken som fyller år idag? Tack gode gud för facebook så man
kommer ihåg alla!

Dagens outfit.


Blir väl tv och dator i några timmar nu, sen sova.
God natt och sov sött ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0