28 januari

Hade sovmorgon tills tio idag. Gud så skönt! Ville inte gå upp alls men aangelica drog bort mitt täcke så det blev kallt......Slutade elva. Käkade mat i skolan sen blev det a3 med bea och angelica. Fett jobbigt idag, känner mig väldigt duktig faktiskt. Fast sen åkte jag till donken med morfar och angelica, kanske inte så duktig? Gick en sväng på stan också. Kom hem vid fyra. Har typ bara kollat videos från konserten och massa bilder sen dess. Angelica åkte hem för en liten stund sen så nu sitter jag här själv :(

Är fett hungrig så jag hoppas på mat snart? Får gå ner och kolla om mamma håller på med något. Blir nog hemma idag, är så trött. Hoppas på att få träffa en viss person någon dag också, krya på dig!

Jag är iaf jättenöjd med konserten, jag vet att de flesta i klassen också är det. Grät en hel del igår i slutet på/efter konserten, det gjorde typ alla i klassen..Ni som tycker att konserten inte va bra kan ta sig någonstans, tack o hej :)

Eftet gymmet..

Hahah snyggaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0