Helgen

Oj, har knappt haft någon tid till att skriva. I Fredags kom Sissel, en vän som bor uppe i norrland. Hon flyttade precis när femman började, och jag hade inte träffat henne sedan dess. Så i fredags åkte jag och Klara till uppsala för att träffa henne en stund. Där träffade vi också lite trevligt folk från Enköping! Mötte henne vid fyra, och efter en liten stund kom Josefin. Då kom jag på att Sissel kanske kunde sova hos mig, och det gick. så hon åkte med till Enköping. Det var superkul att träffa henne igen, hon kanske kommer i mars och på sommarlovet, åååh :D

I lördags åkte jag med pappa till uppsala för att lämna Sissel, och blev sedan kvar där hela dagen. Inte så kul om man bara sovit fem timmar och är förkyld...Igår kväll var vi bjudna till Angelica på middag. Ått någon jättegod gryta och efterrätt! Sedan gick jag Angelica och Anton(hennes bror) upp till Angelicas rum och lämnade dem vuxna där nere. Satt och pratade en stund sen spelade vi monopol efter att jag tjatat en lång stund. Jag älskar monopol! Åkte hem vid ett-halv två eftersom tazin var så jävla seg.

Idag har jag inte gjort någonting typ. Ska snart iväg på "kalas" :)





Lite bilder från i Fredags!




Kommentarer
Postat av: sofie

Tack för att du röstade på mig, jag länkar dig i bloggen!

2011-01-09 @ 17:37:09
URL: http://sooe.devote.se
Postat av: sofie

Tack för att du röstade på mig, jag länkar dig i bloggen!

2011-01-09 @ 17:37:19
URL: http://sooe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0