Tonight is the night!

Åhh vilken härlig dag! Önskar att den aldrig skulle ta slut..!! Båda gångerna gick bra, andra gången var världens sämsta publik där, tyvärr. Skitgott att äta på vita elefanten. Trodde jag skulle spricka för jag åt så mycket. Innan vi gick till wgy träffade jag och angelica glenn, edvin och massa andra saknade människor. Var först och kollade ekonomi, sen samhäll och sist teknik. Alla verkade bra men jag är nästan hundra procent säker på att jag vill gå teknik. Ska snart ner och käka sedan blir det joar vid sex. Ska bli superkul ikväll, åhhh är så taggad! Kommer bli mycket bättre ikväll än på dagen eftersom några låtar inte var med idag. Kom och kollaa vetja ;)

Den här konserten kommer nog vara det sista min klass gör tillsammans, lite sorgligt...Men vi har ju fem månader kvar så en så länge är det inte slut ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0