Helgen

Hoppsan. Skriver lite snabbt om helgen:
Fredag: Skola, efter det stan. På kvällen firade vi beatrice som fyllt sexton, åt mat kollade på film osv. Tror filmerna heter "feast" och "fivde dollars a day" eller något. Båda sög!

Lördag: Först barkarby med mamma och pappa för att kolla lite grejer. På kvällen kollade jag film med mor och far. Den ena hette "Shelter" och den andra "Unthinkable". Båda filmerna var väldigt bra tycker jag. Första var liiite läskig. Helt klart värda att se!

Idag: Har inte gjort ett skit idag typ. Eller jo, började med HK läxan, har typ halva kvar nu. Jobbat lite matte också, annars har jag inte gjort någonting typ. 

Den här veckan har jag sett sex stycken filmer, liv! Kollade ju på "Salt" och "The tourist" i måndags(tror jag), Salt var ju gryym!




Nu ska jag kolla klart på solsidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0