18 januari

Dagne har väl varit helt okeey. Matten gick rätt bra, engelskan bra och på samhällslektionen gick jag och Corny till syv. Sedan var det lunch och efter bild som gick bra! Ska rita en vanlig bild så att den ser ut att tillhöra "pointilismen" eller hur det stavas. Musiken idag gick super! Nu börjar alla bli seriösa då det bara är en vecka kvar till konserten, pirrar liiite i magen. Hatar att sjunga i mick men men..

Efter skolan gick jag till st:ilian med Felix för att prata med en av deras lärare, gick väl som väntat. Efter det gick jag hem till Gröngarn, långt..Gjorde nyss klart HK läxan så nu har jag ingen läxa. Good!

Mer om konserten kommer nästa vecka!

Ha det så bra så hörs vi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0