1 mars

Usch vad deprimerande allt ser ut just nu. Alla är blekare än någonsin, knappt någon sol alls och snön börjar bli brungrå av smuts och avgaser. Blä. Jag vill ha sol, ingen snö och ett par(läsa många) grader varmare.

Dagen gick seeegt. Vi hade ju bytt ut mattelektionen idag till No, den sög ju. Sen var det engelska där vi kollade på någon skitdålig sång och sedan var det geografi där vi inte gjorde någonting, läraren pratade igenom hela lektionen..Lunchen var äcklig, fisk. Bilden var nog den roligaste lektionen idag. Efter det var deet studietid, jobbad i sexornas mattebok. Gud så enkelt! Läste lite i en bok på engelska också.

Efter skolan skulle jag till skräddaren för att sy upp banden på min klänning. Vi känner ju han som äger stället så mamma var där tidigare och lämnade klänningen så jag skulle slippa ta med den till skolan. Men när jag och Bea kom dit så var han som skulle fixa den inte där. Ååååh vad arg jag blir. Den skulle ju fixas idag, nu måste jag upp på stan nån annan dag den här veckan. Imorgon kan jag inte för då har jag fotbollsträning som jag ska försöka vara med på, så det får bli på Torsdag eller Fredag. MÅSTE hinna/orka innan lördag. Ser fram emot lördag, vet dock inte vad jag ska ha för frisyr..

Nu ska jag kolla vidare på "2½ men", hoppas på mat snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0