12 mars

Hade verkligen ingen lust att blogga igår efter begravningen. Det var nog det jobbigaste jag vart med om, tungt.


Hjärtat från klassen i Lillkyrka till Hilda.. Massa sjukt fina blommor! Hela begravningen var
jättefin.

Idag vaknadej ag vid tio, missade träningen..Men gud så skönt det var att kunna gå ut i endaste morgonrock utan att frysa. Vid sex drog jag och pappa till Joar för att kolla på musikdirekt. "Bea och gänget", felix + nårgra till som man kände var ju med så det kunde man inte missa. Mötte Elin och Lotta där. Det var ett jätteduktigt band från Bålsta smo gick vidare, grym sångare! Det andra bandet var fett skumt! Dem va grymma på att spela men knappt någon sång alls, och den lilla stund dem sjöng lät det inte bra. Efter det blev det Donken med far min, gott! Sedan upp till fanna en liten stund, där dem flesta kusinerna bor.


Jag och kusinerna.


Dålig bild på dagens outfit. Till det hade jag ett halsband, halsduk/sjal,
kängor och över min mörkgröna vår jacka som jag kanske missat att visa?
Har haft den ett tag nu fast inte använt den. Förs inte ett dugg! Skönt
ute faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0