21 mars

Svar på kommentar: Vad jag vet så har inte Johanna och Bella bloggar, kan kolla upp det!

Gud vad lång den här dagen har känts. Började med ensemble där jag knappt gjorde nånting(vi fick ju ha studietid istället, så satt baara och halvsov). Sen pratade vi om klasströjorna. Dessa jävlar klasströjor, blir galen. Vi kommer ju aldrig fram till något, får se hur det blir. Fisk till mat, usch. Efter lunch hade vi studietid medans några gjorde nationella labbgrejen. Sedan engelska där vi bara läste lite och efter det hade jag nationella labb. Det var inte så svårt faktiskt! Sist på dagen skulle vi ha spanska glosförhör, men blev nån simpel bingo istället för förhöret. Upptäckte precis att jag knappt har jobbat något idag haha..

Ska snart kolla på "Stylisterna" och "Skins" på kanal5.se.

See you ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0