24 mars

Oj vad den här dagen har gått fort! På engelskan hade vi glosförhör som gick bra, jag kanske kommer höja mig till mvg, great! Efter det var det motion. Jag och Bea köpte glass, gud vad jag mådde illa efter. Vi fick lite hjälp av alla andra att äta upp den(se bilden där nere). Fick tillbaks förra veckans glosor, mvg yeaaah. Sedan var det musik där vi knappt gjorde någonting, jag gick och skrev ut lite noter bara typ. Fick tillbaks musikprovet också, mvg, sköönt! Sedan var det lunch och svenska. Språket gick fort, kollade på film och gick igenom några frågor. Geografi lektionen gjorde jag knappt nåt på heller..Tänkte bara på vilka länder jag ville jämföra(ett fattigt, ett rikt). Valde att jämföra Canade och Mozambique eller hur det stavas. Eftersom vår slöjdlärare var på semester så hade vi studietid istället för slöjd. Jag fortsatte med "stortestet" i matte, går faktiskt bra! Hade ett litet samtal med en lärare också. Drog hem vid halv fyra, vi fick sluta tidigare för en gångsskull.





@ Ica


Vi kastrerade våran honkatt Tussan idag, nu vinglar hon som fan efter bedövningen. Så sööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0