27 mars

Då var det söndag igen då..Usch va tiden går fort. Är så sjukt trött, har dock sovit jättemycket. Var så trött igår så jag somnade vid halv tolv, haha! Träning idag men orkar fan inte träna. Blir en lat-dag. För första gången på flera veckor har jag ingenting att plugga till, inte för att jag brukar plugga särskilt mycket men ändå. Hoppas alla kommit ihåg att ställa om klockan? Mamma ställde om min väckarklocka igår, och min mobil ställde om sig själv. Skönt att slippa tänka på det.

Igår efter träningen tog jag en lång dusch, hade i inpackning och hade på ansiktmask o sen smorde(?) jag in mig + massa mer. Skönt! Vid halv åtta bar det av till Kimia där Karro, Elin, Bea, Wille, Viktor, Fredrik och såklart Kimia var. Blev en hel del skratt! Släckte alla lampor vid halv nio, satt och pratade en stund, spelade lite sms roulette och drog ut och spelade fotboll! Skön lördagskväll.

Nu känns det äntligen som om våren är påväg. Härligt!


Bild från i somras.

Under 2010 han jag skifta hår färg flera gånger. Blond, ljusbrun, rött
mörkbrun och nästan svart. Känner att det är dags att byta snart igen
nån som kan gissa vilken färg det blir ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0