28 mars

Ont i huvudet. Deppig. Trött. Har verkligen inte lust att träna idag, speciellt inte på grus! Har en känsla av att det kommer gå åt helvete. Menmen, drar dit ändå..Är så sjukt trött, vet ej vad det är med mig.

Först var det ensemblé där vi tränade till nån vårkonsert som ska vara i maj. Sedan värdegrund och lunch. På NOn kollade vi typ bara på tre kortfilmer och på engelskan började vi med en bokrecension. Han klart med halva ungefär. På matten gjorde jag klart "stortestet", gick väl bra. Nu ska jag fortsätta med styva linan, får se om jag hinner fördjupning. På språket lekte vi typ bara.

Ska kolla på stylisterna nu sen vid sju blir det träning. När jag kommer hem ska jag kolla på "Skins" på kanal5/play.


Köpte denna idag på Ica. Ny smak, äpple päron med smak av fläder.
Rätt god faktiskt!

Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0