29 mars

Guud vilken hemsk början på denna dag! Orkade verkligen inte gå upp ur sängen imorse men gjorde det ändå tillslut. Tog på mig ett linne, tights och en tjocktröja. Orkade verkligen inte bry mig. Såg lite emo ut idag måste jag erkänna..Först var det matte utan lärare. Hjälpte Joel och Zofia lite, orkade inte jobba själv. Somnade nästan haha. Sen var det engelska där vi hade nån hörförståelse som gick bra. Efter det Geografi där jag skrev ut 16 sidor om mocambique. Ska skriva ut om Canada på torsdag..Efter lunch blev jag liiite piggare i alla fall. Bilden gick bra och på studietiden var jag, Ebba och Evelina med på kören. Hade kul som fan för Ebba satt och fulade sig!


Ebba och Viktorias bilder...Vackra!


Mini-emo-jag & Lång-Felix.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag är alltid så ful...

2011-03-29 @ 16:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0