7 mars

Igår var jag i uppsala med pappa, hade inge andra planer. Tog på mig skinnjackan, snacka om vårfeeling! Ska bli skönt att börja använda liiite tunnare jackor nu.

Vi bytte ut ensemblen mot studietid idag med. Skulle plugga jätte mycket, men gjorde en uppgift..På värdegrunden pratade vi om fusk i skolan osv. Efter lunch var det no och efter det engelska. Sen skulle vi egentligen haft matte men vi bytte ut den mot no. Vi måste gå igenom allt som har med fysik o göra snabbt, snabbt snabbt inför nationella, vi som knappt jobbat med fysik! Shit va det här kommer gå åt helvete
känner jag. Efter att vi kämpat oss igenom två timmar no var det dags för spanska prov. Gick väl sådär, ska fortsätta på torsdag.


På bilden: Viktoria, Felix & Kimia (+ min-, vickans-, kimias- & felix cola). Tog bilden på studietiden idag.

Käkade nyss, snart blir det Top Model ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0