About yesterday

Hej hopp :)
Hade sjukt kul igår! Kom fram till uppsala strax innan tre, gick en sväng på stan. Fick med mig lite smått från Gina Tricot och BikBok, fick ju presentkort där när jag fyllde år. Vid fem gick jag, mamma, pappa + en till familj till en jättemysig grekisk restaurang, tror den hette Costas. Inte så dyrt där heller, supergott och mysigt! Lite senare kom massa annat folk det eftersom vi skulle fira min mamma + en vän. Efter ett tag kom bella, vid åtta gick vi och mötte Johanna, Nathalie och Rebecka. Gick till donken och träffade massa folk. Åkte hem till Bella strax innan elva för att kolla film. Det blev "Scream 3", inte ett dugg läskig, snarare rolig. Kan ju knappast kollas skräckfilm..Sedan kollade jag och Bella på en som hette typ Animal eller nåt. Föräldrarna kom hem vid fyra, somnade väl vid halv fem-fem nångång.

Har inte gjort särskilt mycket idag. Kom hem för nån timme sen, ska nog packa upp lite grejer nu och bara ta det lugnt. Trött!



Hittade ingen bild på jumpsuiten från bikbok, men den är svart och väldigt
"enkel".

Trevlig kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

har johanna o bella några bloggar?

2011-03-20 @ 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0